Mitt pris ändrades men jag fick ingen information om det
Vi informerar alltid om en prisändring via e-post eller brev. Om vi skickar e-post till dig ser vi ifall mejlet kommit fram eller inte. Om det inte kommit fram skickar vi brev. Vi kan tyvärr inte ta hänsyn till om du öppnar e-postmeddelandet eller inte, på samma vis som vi inte kan ta hänsyn till om du öppnar ett fysiskt brev eller inte.
Säkerställ så att mejlen hamnar rätt
Vissa e-postklienter eller e-posttjänster har en tendens att placera mejl i olika mappar eller kategorier (t.ex. ”Primary”, ”Promotions”, ”Updates”, ”Övrigt”, etc.). Kontrollera samtliga mappar och även din skräppost. Om mejlet hamnat i skräpposten behöver du markera mejlet som ”inte skräppost” eller ”markera avsändare som säker” för att säkerställa att våra mejl når dig i framtiden. Du kan även söka efter ett specifikt mejl genom att söka efter Junet bland dina mappar/inkorgar. Notera att du kan behöva göra detta via en dator.
Om vi inte har en e-postadress registrerad på din kundbild skickar vi ett brev till dig.