Junet

Mitt kanalpaket fungerar inte

Uppdaterad

Har du precis beställt ett kanalpaket?

Om du nyss har beställt ett kanalpaket kan det ta en stund innan kanalerna aktiveras. Var god och invänta vår orderbekräftelse, inte förrän dess har vi behandlat din beställning.

När vi har mottagit och behandlat din beställning aktiverar vi dina kanaler efter dina önskemål. Om du redan har en tv-box brukar det gå snabbt. Och i annat fall behöver du köpa en tv-box för att kunna ta del av kanalerna.


Har ditt kanalpaket ändrats?

Om ditt kanalpaket har bytts ut från ett utgående kanalpaket* till TV Standard eller TV Stor kan det hända att du behöver starta om din tv-box för att ändringen ska träda i kraft.

  1. Bryt strömmen till din tv-box genom att dra ur strömsladden eller på annat vis gör den strömlös
  2. Vänta några sekunder och säkerställ så att den är strömlös
  3. Återanslut tv-boxen och testa igen



*Utgående kanalpaket:

  • Big Package (ersätts av TV Stor)
  • Lilla Paketet (ersätts av TV Standard)
  • Stora Paketet (ersätts av TV Stor)
Guide taggad med: tv
warning Created with Sketch.